Romania Turistica | 100% Turism Romanesc



Promovăm unități de cazare și oferte de sezon

Agenția de Turism ROMÂNIA TURISTICĂ

Vizualizari: 16692 

AGENȚIA DE TURISM ROMÂNIA TURISTICĂ oferă tuturor categoriilor de turiști, care doresc să cunoască România ca destinație turistică, produse și servicii turistice de cea mai bună calitate la tarife oneste.

  • Efectuăm rezervări pentru toate tipurile de unități de cazare;

  • Efectuăm rezervări la toate tipurile de unități de alimentație publică;

  • Bilete sejur- vacanță în România: la munte, litoral, delta, balneo, spa, tratament;

  • Organizăm circuite interne cu tematică culturala, istorica, etno-folclorica;

  • Organizam sejururi, excursii si drumetii in toata tara;

  • Organizam tabere scolare la munte si la mare pentru elevi/studenti;

  • Organizăm cantonamente sportive - stagii de pregătire sportivă la munte și la mare ;

  • Excursii în toată țara cu ghid autorizat;

  • Drumetii montane cu ghid autorizat, specializat pe turism montan;

  • Pelerinaje - circuite religioase la toate mânăstirle din România;

  • Organizam Evenimente - Conferințe - Recepții - Banchete;

  • Organizăm targuri - simpozioane;

  • Croaziere pe Dunăre - Cazane - Defileul Dunării - Delta Dunării;

  • Rezervari bilete/locuri: concerte/evenimente sportive, evenimente artistice/culturale, concerte, festivaluri, seri folclorice, degustari de vinuri, vizite obiective turistice;

  • Vizite ateliere de manufactura si ateliere de arta;

  • Facilitam obtinerea de polite de asigurare pentru agentii de turism, calatorii/medicale de calatorie, schi,

                                   Garantam pentru o vacanță linistita si reusita!

* Acceptăm Tichete de Vacanță : UpRomânia - Cheques Dejeuner  și Edenred - Tichet Vacanță.

 

Oferte speciale

 
  • Craciun 2016 - Aqua Park Resort Baile Felix

    Vizualizari:  
    Valabilitate oferta: 2016-12-23 / 2016-12-31
    Tip Oferta: Craciun 2016

     

      2016-12-23

    BĂILE FELIX - AQUA PARK  RESORT Confort - servicii 3 STELE PACHETE* SERVICII TURISTICE - OFERTĂ CRĂCIUN Sejur 4 zile, 3 nopti: 650 Ron/persoană Pachetul de servicii cuprinde: cazare, masa (pensiune completa bufet suedez la mic dejun, pranz si cina…

    Preț: 650 Lei (Ron)
    Citeste mai mult
  • Craciun 2016 - Hotel President Baile Felix

    Vizualizari:  
    Valabilitate oferta: 2016-12-23 / 2016-12-30
    Tip Oferta: Craciun 2016

     

      2016-12-23

    OFERTA CRĂCIUN 2016 BĂILE FELIX - Hotel  President Felix Servicii de 4 STELE PACHETE* SERVICII TURISTICE  - CRĂCIUN 2016 Sejur 4 zile, 3 nopti: 650 Ron/persoană Pachetul de servicii turistice cuprinde: cazare, masa (pensiune completa bufet suedez…

    Preț: 650 Lei (Ron)
    Citeste mai mult
  • Craciun 2016 cu familia la Predeal

    Vizualizari:  
    Valabilitate oferta: 2016-12-23 / 2016-12-27
    Tip Oferta: Craciun 2016

     

      2016-12-23

    CRĂCIUN  2016 CU FAMILIA LA PREDEAL SEJUR 4 Zile, 3 Nopți de cazare  /Perioada la alegere în intervalul  23.12.-28.12.2016 VILA CU 5 APARTAMENTE IN REGIM HOTELIER - 3 STELE Intrare: 23.12.2016, dupa ora 14:00 Iesire: 28.12.2016, pana la ora 12.00…

    Preț: 350 Euro
    Citeste mai mult
  • Craciun de vis la Predeal 2016

    Vizualizari:  
    Valabilitate oferta: 2016-08-23 / 2016-12-28
    Tip Oferta: Craciun 2016

     

      2016-08-23

    Craciun de vis la Predeal 2016 CRACIUN IN FAMILIE la Predeal Predeal – Hotel 3 stele zoa prtiei Sejur Sarbatori de Iarna:  6 Zile -  5 Nopti de cazare Intrare: 23.12.2016 dupa ora 14.00; Iesire: 28.12.2016 pana in ora 12.00; Tarife: Pachet valabil…

    Preț: 1 750 Lei (Ron)
    Citeste mai mult
  • Craciun ca-n povesti in Maramures

    Vizualizari:  
    Valabilitate oferta: 2016-09-15 / 2016-12-31
    Tip Oferta: Craciun 2016

     

      2016-09-15

    Prin zăpadă cu Mocăniţa! Datini de Crăciun împreună cu Mocăniţa, Vişeu de Sus Vă propunem o vacanţă inedită în Maramureş, petrecerea sărbătorilor de iarnă pe Valea Vaserului.  Surprindeţi cele mai frumoase imagini ale Maramureşului…

    Preț: 79 Lei (Ron) persoană
    Citeste mai mult
  • Craciun Baroc la Palatul Brukenthal 2016

    Vizualizari:  
    Valabilitate oferta: 2016-12-23 / 2016-12-26
    Tip Oferta: Craciun 2016

     

      2016-12-23

    Oferta de Craciun 2016 în stil baroc - Palatul Brukenthal din Avrig Sejur de 4 zile, cazare 3 nopti, pensiune completa Cazare in camere standard – 715 Ron/persoana Cazare in camera VIP – 835 Ron/persoana Cazare in camera VIP Plus – 950 Ron/persoana…

    Preț: 715 Lei (Ron)
    Citeste mai mult
  • Craciun Magic la Valiug 2016

    Vizualizari:  
    Valabilitate oferta: 2016-12-23 / 2016-12-28
    Tip Oferta: Craciun 2016

     

      2016-12-23

    Crăciun Magic la Văliug, 2016 Crăciun Tradițional în Munții Banatului Pensiunea Sara, Crivaia Preţ: 529 Ron/persoană Pachetul turistic cuprinde: 5 zile, 4 nopţi de cazare Pensiune completă (3 mese/zi, mese festive) Băuturi răcoritoare şi…

    Preț: 529 Lei (Ron)
    Citeste mai mult
  • Craciun in Maramures 2016

    Vizualizari:  
    Valabilitate oferta: 2016-12-24 / 2016-12-27
    Tip Oferta: Craciun 2016

     

      2016-12-24

    Crăciun în Maramureş 2016 SEJUR de 4 Zile/3 Nopţi Hotel Romaniţa - 4 Stele, Recea, Maramureş 24.12.2016 – 27.12.2016 3 NOPTI DE CAZARE 4****, DEMIPENSIUNE TARIF: 1400 LEI / PERSOANĂ       2800 LEI/CAMERĂ   Servicii incluse în pachetul…

    Preț: 1 400 Lei (Ron)
    Citeste mai mult
  • City Break Targul De Craciun din Sibiu

    Vizualizari:  
    Valabilitate oferta: 2016-11-18 / 2016-12-29
    Tip Oferta: Craciun 2016

     

      2016-11-18

    City Break - Târgul de Crăciun din Sibiu 2016 Ofertă valabilă în perioada 18 Noiembrie - 29 Decembrie 2016 Sejur 3 zile, cazare 2 nopți, mic dejun inclus, tur ghidat centrul orașului Sibiu, vizitarea Târgului de Crăciun Preț: 205 Ron/persoană…

    Preț: 205 Lei (Ron)
    Citeste mai mult
  • Craciun 2016 - Vila Alpin Straja

    Vizualizari:  
    Valabilitate oferta: 2016-12-24 / 2016-12-27
    Tip Oferta: Craciun 2016

     

      2016-12-24

    Craciun de vis la Vila Alpin Straja  2016  Ofertă CRĂCIUN - Vila Alpin Straja Perioada 24.12.2016 – 27.12.2016 Preț: 650 Ron/persoană OFERTA CONTINE: 3 nopti cazare in camera dubla sau apartament de 4 locuri; 3 mese/zi cu mic dejun – bufet…

    Preț: 650 Lei (Ron)
    Citeste mai mult
  • Craciun 2016 - Cabana Edelweiss Straja

    Vizualizari:  
    Valabilitate oferta: 2016-12-23 / 2016-12-26
    Tip Oferta: Craciun 2016

     

      2016-12-23

    CRĂCIUN 2016 LA CABANA EDELWEISS -  STRAJA SEJUR DE 4 Zile/Cazare 3 Nopți: 23.12.2016-26.12.2016 PRET : 540 Ron/Persoană Pachetul turistic cuprinde: - 3 nopti cazare (23.12-26.12.2016); - mic dejun, pranz intarziat cu ciorba fel principal si desert…

    Preț: 540 Lei (Ron)
    Citeste mai mult
  • Craciun 2016 - Cabana Montana Straja

    Vizualizari:  
    Valabilitate oferta: 2016-12-23 / 2016-12-29
    Tip Oferta: Craciun 2016

     

      2016-12-23

    Crăciun 2016 la Cabana Montana, Straja Sejur 4 Zile/cazare 3nopţi - 450 lei/persoană Va invitam sa petreceti Craciunul in cea mai frumoasa statiune de schi din tara, in Straja, la Cabana Montana! V-am pregatit doua pachete: - Pachet 1: 23-26 decembrie…

    Preț: 450 Lei (Ron)
    Citeste mai mult
  • Craciun 2016 - Hotel International Baile Felix

    Vizualizari:  
    Valabilitate oferta: 2016-12-23 / 2016-12-26
    Tip Oferta: Craciun 2016

     

      2016-12-23

    Oferta Crăciun Băile Felix 2016 Hotel Internaţional Băile Felix Sejur Crăciun  3 zile/2 Nopţi Perioada: 23 decembrie - 26 decembrie 2016/sejur 4 zile,  3 nopti Tip Cazare 2 nopti 3 nopti Camera dubla 758 Ron/2 pers 1046 Ron/2 pers Camera single…

    Preț: 660 Lei (Ron)
    Citeste mai mult
  • Sarbatori de Craciun in Bucovina-Vatra Dornei 2016

    Vizualizari:  
    Valabilitate oferta: 2016-12-23 / 2016-12-28
    Tip Oferta: Craciun 2016

     

      2016-12-23

    Sărbători de Crăciun în Bucovina 2016 Hotel Bradul Vatra Dornei Sejur de 4 Zile, Cazare 3 Nopţi - Demipensiune Oferta valabilă în 23-28 Decembrie 2016 Preţ: 750 Lei/persoană în cameră dublă   Pachetul turistic cuprinde: Sejur de 4 zile,…

    Preț: 750 Lei (Ron)
    Citeste mai mult
  • Sarbatori de Craciun pe rit vechi-Vatra Dornei 2017

    Vizualizari:  
    Valabilitate oferta: 2017-01-03 / 2017-01-10
    Tip Oferta: Craciun 2016

     

      2017-01-03

    Sărbători de Crăciun pe Rit Vechi la Vatra Dornei 2017 Hotel Bradul -  Vatra Dornei 2017 Sejur de 8 Zile, 7 Nopţi - Demipensiune 03 - 10 Ianuarie 2017 Preţ: 1 035 Ron/persoană în cameră dublă Pachetul turistic cuprinde: Sejur de 8 zile, Cazare…

    Preț: 1 035 Lei (Ron)
    Citeste mai mult

CONTRACT

de Comercializare a Pachetelor de Servicii Turistice

Nr. ......... din ........./......../2017

 

Părțile contractante

ROMANIA TURISTICĂ S.R.L, înmatriculată sub J08/899/2016 (J40/7104/2013), CUI 31739462, cu sediul social în Municipiul Brașov, Bulevardul Griviței nr. 91, Cod Poștal 500173, Coordonate GPS: 45.6529347, 25.6060923, județul Brașov, România. Tel/Fax: 0268 420905, Tel Mobil: 0722 9104222, e-mail: agentia@romaniaturistica.ro, web-site: www.romaniaturistica.ro.  Titulară a Licenței de Turism Touroperatoare nr. 6954/2013 (în curs de relicențiere), emisă de Ministerul Turismului la data de , Polița de asigurare seria I nr. 48620/13.02.2017, având Cont IBAN: RO62INGB0000999905154084, Deschis la ING BRAȘOV, Cont IBAN: RO93TREZ1315069XXX017473, Deschis la TREZORERIA BRAȘOV, reprezentată legal prin administrator/manager firmă de turism, dl. MIHAI DĂNĂILĂ, în calitate de organizator/prestator, denumită în continuare, AGENȚIA DE TURISM - ROMÂNIA TURISTICĂ

si Turistul/reprezentantul turistului, domnul/doamna .........................................., domiciliat/domiciliată în ...................................., telefon .............., posesor/posesoare al/a buletinului/cărtii de identitate seria …. nr. ............, eliberat/eliberată de .................................... la data de ...................., au convenit la încheierea prezentului contract.

 

I. Obiectul contractului îl constituie vânzarea de către Agenția de Turism România Turistică a unuia din următoarele servicii: pachet de servicii turistice înscris în voucher, bilet de odihnă - tratament, bilet de excursie, oferta promoțională, anexat la prezentul contract și eliberarea documentelor justificative de plată.

 

  1. Prețul (Tarif)

1. Tariful contractului este ........... lei și cuprinde costul serviciilor turistice efective, comisionul Agenției (prețul a fost calculat ținând cont de conceptele și tarifele în vigoare la data de............., când s-a conceput programul/oferta turistică.

- Avansul este de .......... lei, reprezentând (50 %) se achită până la data de …..........................., iar diferența (50%), reprezentând plata finală se va face până la data de ......................, termen limită, cu 15 zile înainte de data începerii sejurului contractat.

- Pentru rezervările de ultim moment sau pentru anumite evenimente speciale, agenția de turism, are dreptul să solicite plata integral, conform ofertei scrise transmise către client.

2. Plata serviciilor aferente contractului, se efectuează doar in Lei în contul IBAN al firmei sau numerar la casieria autorizată de prezenta firma.

 

III. Drepturile și obligațiile Agenției România Turistică

1. În cazul în care Agenția este nevoită să modifice una dintre prevederile esențiale ale contractului/ofertei, are obligația să informeze în scris, prin recomandată cu confirmare de primire sau transmisie fax cu confirmare, turistul cu cel puțin 15 zile înainte de data plecării.

2. Agenția își rezervă dreptul, să modifice prețul contractului, în sensul majorării sau micsorării, după caz, numai dacă modificarea are loc ca urmare a variațiilor costurilor de transport, ale redevențelor si ale taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/îmbarcare, transfer, în porturi și aeroporturi și ale taxelor de turist ori ale cursurilor de schimb valutar fluctuante, aferente pachetului de servicii turistice contractat. Eventualele revizurii de preț vor comunicate consumatorului/turistului, nu mai târziu cu 15 de zile înainte de data plecării.

3. În cazul în care, după începerea călătoriei turistice, o parte importantă din serviciile turistice prevăzute în contract nu este realizată sau Agenția RT constată că nu le va putea realiza, aceasta este obligată:

a) să ofere turistului alternative corespunzătoare în vederea continuării călătoriei turistice fără majorarea prețului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeași calitate și cantitate;

b) să restituie turistului sumele ce reprezintă diferența dintre serviciile turistice achitate și cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice;

c) în cazul în care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure fără costuri suplimentare transportul retur al turistului la locul de plecare ori în alt loc agreat de acesta și, după caz, despăgubirea pentru serviciile neprestate, conform analizei de preț

În cazul în care situaţia de supra-rezervare (overbooking) este anunţată turistului sau reprezentantului acestuia, turistul are dreptul să accepte varianta propusă de agenţie sau să refuze aceasta variantă, cu rambursarea imediată a tuturor sumelor achitate, fără însă a avea dreptul de a cere despăgubiri suplimentare.

4. Agenția este răspunzătoare pentru buna executare a obligațiilor asumate prin contract, cu excepția următoarelor cazuri:

a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligațiilor asumate prin contract se datorează turistului;

b) când neîndeplinirea obligațiilor se datorează unor cauze de forță majoră sau unor împrejurări pe care nici Agenția, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita (modificări de orar sau de itinerar, întârzieri în traficul mijloacelor de transport , rațiuni politice, dezastre, condiții meteorologice, etc.).

c) când nu se constată o lipsă de concordanţă între clasificarea pe stele a fiecărui hotel cuprins în oferta agenţiei şi situaţia concretă, în condiţiile unor ațteptări diferite din partea turistului. Clasificarea pe stele a hotelurilor din oferta ROMÂNIA TURISTICĂ, este preluată ca atare din oferta partenerilor/hotelurilor şi corespunde din punct de vedere legal normelor oficiale aplicate de autorităţile competente din ţara respectivă;

d) pentru bilete de avion (cursă linie, low cost) şi pachete charter avion, după emiterea biletului de călătorie, toată responsabilitatea privind efectuarea călătoriei revine companiei aeriene sau agenţiei partenere organizatoarea cursei charter.

5. Agenția are obligația să furnizeze în scris turistul, în termen de 5 zile înainte de data plecării, următoarele informații:

a) orarele, locul și data prezentării, indicânduse în mod clar ora și eventual poarta sau ghișeul de operare aeriană, orarele, date privind meetingul (transferul), locurile escalelor (staționare) si legăturile, precum si, după caz, locul ce urmează să fie ocupat de turist/călător în fiecare dintre mijloacele de transport incluse în contract; În cazul zborurilor charter, de regulă compania aeriană utilizată este Tarom, Romavia, Carpatair, Air Bucharest sau Sky Airlines, dar în funcţie de gradul de încărcare realizat, aceasta poate fi schimbată cu altă companie de zbor, ce operează în Romania cu alţi touroperatori, precum şi orarul de zbor aferent

b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon și de fax ale reprezentanței locale a organizatorului și/sau a detailistului ori, în lipsa acesteia, un număr de apel de urgență care să îi permită turistului, contractarea organizatorului și/sau a detailistului;

c) pentru călătoriile minorilor neînsoțiți de părinții sau alte persoane adulte cu filiație, de cadre didactice, informații care să permită părinților sau tutorilor stabilirea unui contact direct cu minorul, persoane asistate aspecte legate de monitorizare, sau cu responsabilul de la locul cazării etc.

d) mijloacele și serviciile de acces, personalul de însoțire sau persoana care va asista grupul în calitate de ghid și/sau interpret care va oferi informații despre locurile de vizitare, va intermedia dialogul cu unitatea hotelieră, transportatorul etc și cunoaște limba/dialectul zonei.

e) informațiile privind itinerariul și durata cu datele stabilite, mijloacele de tranpsort utilizate, seviciile de cazare/masă, servicii de agrement/intretinere, servicii de asigurări de călătorie (se menționează clar dacă se oferă asistență pentru transfer în caz de accident, boală, decces, servicii medicale, repatriere, etc.

f) prezentul_a oferta/contract îndeplinește carcateristicile unui voiaj combinat iar organizarea acestuia este condiționat de participarea unui număr minim de.........turiști.

g) finalizarea obligațiilor agenției au loc la data și locul destinației pe ruta de întoarcere.

 

IV. Drepturile și obligațiile turistului

1. În cazul în care turistul nu poate să participe la călătoria turistică, acesta poate să cesioneze contractul unei terțe persoane care îndeplineste toate condțiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligația de a anunța în scris Agenția cu cel puțin 5 zile înaintea datei de plecare. În acest caz Agenția reziliază contractul cu turistul care cesionează contractul și încheie un alt contract cu noul turist. Pentru călătoriile individuale, în cazul în care mijlocul de transport este avionul, transferul poate fi efectuat numai dacă există posibilitatea transferării locului de zbor. Turistul care cedează pachetul său de servicii, precum și cesionarul sunt responsabili în mod solidar la plata prețului călătoriei și a eventualelor costuri suplimentare apărute cu ocazia acestei cedări.

2. În cazul sejururilor de odihnă si/sau de tratament, turistul are obligația să respecte programul de acordare a serviciilor în România, respectiv: în stațiunile de pe litoral, cazarea se face la ora 18,00 a zilei de intrare si se termină la ora 12,00 a zilei înscrise pe voucher ori pe biletul de odihnă si/sau de tratament; în stațiunile din țară, altele decât cele de pe litoral, cazarea se face începând cu ora 14,00 a zilei de intrare si se termină cel târziu la ora 12,00 a zilei următoare celei înscrise pe bilet.

3. În cazul în care prețurile stabilite în contract sunt majorate cu peste 10%, turistul poate rezilia contractul, având dreptul la rambursarea de către Agenție a sumelor plătite, mai puțin comisonul agentiei.

4.1. Turistul este obligat să comunice Agenției, în termen de 5 zile calendaristice de la primirea înstiințării prevăzute la cap. III pct. 1, hotărârea sa de a opta pentru:

a) rezilierea contractului fără plata penalităților; sau

b) acceptarea noilor condiții ale contractului.

4.2. În cazul în care turistul reziliază contractul sau Agenția anulează călătoria turistică înaintea datei de plecare, turistul are dreptul:

a) să accepte la acelasi preț un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalentă sau superioară, propus de Agenție;

b) să accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioară, propus de Agenție, cu rambursarea imediată a diferenței de preț;

c) să i se ramburseze imediat toate sumele achitate în virtutea contractului.

4.3. În toate cazurile menționate turistul are dreptul să solicite Agenției si o despăgubire pentru neîndeplinirea prevederilor contractului inițial, cu excepția cazurilor în care:

a) anularea s-a făcut datorită nerealizării numărului minim de persoane menționat în contract/oferă, iar Agenția a informat în scris turistul cu cel puțin 15 zile calendaristice premergătoare datei plecării;

b) anularea s-a datorat unui caz de forță majoră (circumstanțe imprevizibile, independente de voința celui care le invocă si ale căror consecințe nu au putut fi evitate în ciuda oricăror eforturi depuse, în aceasta nefiind incluse suprarezervările, caz în care responsabilitatea revine companiei aeriene);

c) anularea s-a făcut din vina turistului.

d) rezervarea s-a modificat din cauza situaţiei de supra-rezervare (overbooking)

5. Turistul are dreptul să rezilieze în orice moment, în tot sau în parte, contractul, iar în cazul în care rezilierea îi este imputabilă, este obligat să despăgubească Agenția pentru prejudiciul creat acesteia, cu excepția cazurilor de forță majoră definite conform legii.

Dacă turistul solicită schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricărora dintre servicii, aceasta echivalează cu rezilierea contractului, cu aplicarea penalităților legale la momentul respectiv, si încheierea unui nou contract.

6. Turistul are obligația

a) să se prezinte la data, ora şi locul prevăzut pentru plecare; în cazul călătoriei cu avionul: minim 2 ore înaintea orei de decolare, cu bagajele adecvate ca formă, volum şi greutate;

b) să posede asupra sa, toate documentele necesare călătoriei şi eliberate de Agenţie: bilet de transport, voucher pentru cazare şi masa, asigurare medicală etc.

c) să-şi verifice cu maximă atenţie documentele de călătorie şi corectitudinea datelor înscrise în acestea. Agenţia nu-şi asumă nicio responsabilitate şi nu va plăti pentru solutionarea situaţiilor create, în cazul furnizării unor date eronate de catre turist;

d) să nu ceară schimbarea serviciilor sau condiţiilor pe timpul sejurului, despre care a luat la cunostinţă la semnarea cererii şi a contractului;

e) să urmarească preluarea bagajelor de la locul de sejur la părăsirea acestuia (Agenţia nu se face răspunzătoare de bagaj sau alt obiect uitat în mijlocul de transport sau la locul de sejur);

f) să prezinte la recepţia unităţii hoteliere actele sale de identitate, precum şi documentul de călătorie eliberat (voucher, bilet de odihnă şi/sau de tratament), în vederea acordării serviciilor turistice;

g) să achite la recepţia unităţii hoteliere taxa de staţiune, taxa de salubrizare, precum şi alte taxe locale, fără a putea pretinde despăgubiri sau returnarea sumelor de la Agenţie;

h) să-si achite cheltuieli suplimentare pentru acţiunile opţionale, intrări la obiective turistice, telefon, consumatie la restaurant, bar, minibar sau tratamente, consulaţii medicale, medicamente în cazul in care nu a folosit asigurarea medicală;

i) să-şi achite cheltuielile de întoarcere în ţara, în cazul în care i se refuză intrarea în ţara de tranzit sau destinaţia finală.

 

V. Renunțări, penalizări, despăgubiri

1. În cazul în care turistul renunță din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează Agenției penalizări după cum urmează:

a) 5 % din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;

b) 15 % din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face în intervalul 16 - 30 de zile înainte de data plecării;

c) 25% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face într-un interval mai mic de 16 zile înainte de plecare sau pentru neprezentarea la program.

d) 100 % dacă nu se prezintă în data plecării la locul și ora stabilită pentru îmbarcare.

2. In cazul in care turistul-consumatorul care a contractat un pachet servicii turistice cu agentia de turism contractată si a achitat un avans nu se prezintă în termenul specificat in contract-ofertă sau in termenul comunicat in scris pentru a achita ratele aferente sau restul de plata, contractul se considera de drept, reziliat iar agentia are dreptul de a anula rezervarile efectuate în beneficiul turistului, cu retinerea integrala a sumelor platite de catre turist pana la acea data.

3. Pentru biletele de odihnă si/sau de tratament cumpărate prin organizații sindicale, patronate, forma asociative, contracte cadru pe unitate de tip compania, societate națională, Agenția va face restituiri numai în baza cererilor exprese de renunțare contrasemnate si stampilate de reprezentantul organizației în cauză.

4. În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reține toate taxele achitate de Agenție prestatorilor direcți, precum si cheltuielile de operare proprii acesteia.

5. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii turistice refuză să se mai întoarcă în România si autoritățile din țara respectivă fac cheltuieli de orice natură cu acesta, turistul respectiv are obligația de a suporta toate aceste cheltuieli.

6. Penalizările echivalente cu prețul contractului se aplică si în cazul în care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, dacă nu poate pleca în călătorie pentru că nu are actele în regulă sau dacă este întors de la graniță de către poliția de frontieră/vamă.

7. Turistul trebuie să depună în scris cererea de renunțare la pachetul de servicii turistice, cu număr de înregistrare la Agenția la care a achitat serviciile, nu se acceptă fax, e-mail sau apel telefonic. În caz contrar, cererea de renunțare nu este luată în considerare iar agentie nu are nici-o obligatie de despăgubire față de turist.

8. Agenția va acorda despăgubiri în funcție de gradul de nerespectare a obligațiilor din contract.

 

VI. Sesizării şi Reclamații

1. În cazul în care turistul este nemulțumit de serviciile turistice primite, acesta are obligația de a întocmi o sesizare în scris, clar si explicit, cu privire la deficiențele constatate la fața locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atât Agenției organizatoare, agenției vânzătoare, cât si prestatorului de servicii turistice (conducerii unitați turistice cu functiuni de cazare/alimentație publica/agrement/balnear etc).

2. Atât Agenția organizatoare, vânzătoare, cât si prestatorul de servicii turistice vor acționa imediat pentru soluționarea sesizării. În cazul în care sesizarea nu este soluționată sau este soluționată parțial, turistul va depune la sediul Agenției o reclamație în scris, în termen de maximum 5 zile calendaristice de la încheierea călătoriei, Agenția urmând ca, în termen de 15 zile calendaristice, să comunice turistului despăgubirile care i se cuvin.

 

VII. Asigurări

- Turistul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere și/sau a sumelor achitate de el în cazul insolvabilității sau falimentului prin POLIȚA de ASIGURARE Seria I nr. 48620/13.02.2017, încheiată la firma de asigurare OMNIASIG, fiind valabilă de la data de 14.02.2017 până la data de 13.02.2018, pentru suma asigurată în cuantum de 50 000 de Dolari.

Facultativ, turistul are posibilitatea încheierii unui contract de asigurare, care să acopere taxele de transfer, sau a unui contract de asistență care să acopere taxele de repatriere în caz de accidente, de boală sau deces, ori a unui contract de asigurare pentru pierderea /distrugerea bagajelor sau a unei asigurari storno.

Conditiile şi situaţiile în care turistul va fi despagubit de catre societatea de asigurare sunt:

1. În cazul în care Agenția nu efectuează repatrierea turistului, acesta are obligatia de a anunta imediat societatea de asigurare prin telefon, fax sau e-mail. În aceasta situatie societatea de asigurare nu are obligatia de a achita imediat contravaloarea cheltuielilor de repatriere, ci de a o rambursa dupa întoarcerea turistului în România, în conditiile politei de asigurare încheiate între Agentie si societatea de asigurare.

2. În cazul în care turistul solicita de la Agentie contravaloarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de repatriere, acesta trebuie sa trimita documentele justificative catre Agentie prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire sau înregistrate in formă scrisă la sediul Agenţiei. Turistul are obligatia sa pastreze xeroxcopii de pe respectivele documente justificative. Turistul poate solicita Agentiei rambursarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de repatriere, în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data încheierii derularii pachetului de servicii turistice sau de la data repatrierii.

3. Turistul are obligaţia de a notifica societatii de asigurare, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, în legatura cu solicitarea adresată Agentiei privind rambursarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de repatriere, în termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data confirmarii de primire prevazute la cap. VII pct. 2.

4. În cazul în care, în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data confirmării de primire a documentelor justificative de către Agenție, turistul nu a primit sumele solicitate direct de la aceasta, se constată că are loc evenimentul asigurat.

5. În termen de 10 (zece) zile calendaristice de la data producerii evenimentului asigurat, turistul are obligația de a transmite societății de asigurare, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, cererea de despăgubire însoțită de documentele justificative.

6. Documentele justificative constau în:

a) contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice;

b) confirmările de primire precizate la pct. 2, 3 si 5 din prezentul capitol;

c) xeroxcopiile de pe documentele de plată a avansului (chitanțe, ordine de plată etc.), în cazul cererilor de rambursare a sumelor achitate de turist;

d) xeroxcopiile de pe documentele de transport și cazare, în cazul cererilor de rambursare a cheltuielilor de repatriere.

Societatea de asigurare are dreptul să solicite turistului și alte documente justificative.

7. Despăgubirea nu poate depăși suma achitată de turist în contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice, precum și sumele necesare repatrierii acestuia, cu respectarea prevederilor cap. IX pct. 2.

8. Din despăgubire se scade fransiza menționată pe polița de asigurare.

9. Despăgubirea va fi plaăita în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data primirii de către societatea de asigurare a documentelor justificative de la turist.

10. În cazul în care după plata despăgubirii Agenția plătește debitul către turist, acesta are obligația de a restitui asiguratorului despăgubirea primită, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data primirii de la Agenție a sumelor reprezentând debitul.

 

VIII. Documentele contractului se constituie ca anexă la acesta și sunt următoarele:

a) voucherul, biletul de odihnă - tratament, biletul de excursie, după caz;

b) programul turistic, în cazul acțiunilor turistice.

c) catalog-oferta voiaj combinat, care reprezintă toatalitatea serviciilor oferite într-o ofertă denumite voiaj combinat, acestea pot fi serviciile de transport, cazare, masă, agrement etc.

 

IX. Dispoziții finale

1. Prezentul contract a fost încheiat în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

2. Comercializarea pachetelor de servicii turistice se va face în conformitate cu legislația română, cu respcetarea prevederilor prezentului contract și cu respectarea prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 631/2001, cu modificările ulterioare.

3. Contractul poate fi prezentat și sub forma unui catalog, pliant sau alt înscris, dacă turistul este informat despre aceasta și dacă documentul conține informațiile prevăzute de art. 10 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 107/1999, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 631/2001, cu modificările ulterioare.

 

Agenția de turism,                                                                                                              Turist_i,

ROMÂNIA TURISTICĂ                                                                                                            Numele .....................

Ștampilă .....................                                                                                                  Prenumele ..... ….... ..

 

Acest contract este redactat cu caractere Times New Roman 14, la un rând 1 ½ pentru a fi lizibil și ușor lecturat de ambele părți, pentru a nu se invoca faptul că a fost imposibil de citit, iar aceste clauze nu au fost cunoscute la data semnării de către turist/consumator.

Redactat și conceput de jurist Mihai Dănăilă – www.juristnet.ro  &  www.romaniaturistica.ro

Adresa

Judet: BRASOV

Localitate: MUNICIPIUL BRASOV

Strada: Griviței 91

Contact

Telefon: 0741657495

Mobil: 0722910422

Fax: 0268420905

Date firma

Nume: Romania Turistica SRL

Cnp/Cui: 31739462

Nr. Comert: J8/899/2016

Iban: RO62INGB0000999905154084

Banca: Ing Bank N.V. Amsterdam

Comentarii

Pentru a putea adauga comentarii va rugam sa va autentificați (partea dreapta-sus a paginii).