Romania Turistica | 100% Turism Romanesc



Promovăm unități de cazare și oferte de sezon

Asociatia pentru Turism Bucovina-APT Bucovina

Vizualizari: 3605 

Asociatia pentru Turism Bucovina-APT Bucovina

ASOCIATIA PENTRU TURISM BUCOVINA a luat fiinta la finele anului 2001 la initiativa comuna a Camerei de Comert si Industrie a Judetului Suceava, a biroului IBD-GTZ în România si cu sprijinul Ministerului Turismului si a factorilor din administratia publica, si a tuturor agentilor din turism. Pe parcursul derularii activitatii a beneficiat de sprijinul CIPE-USAID, care s-a implicat în finalizarea unor actiuni ale asociatiei (consultanta, finantare).

 Scopul asociatiei este promovarea si dezvoltarea turismului în Bucovina, iar dintre obiectivele asociatiei amintim: 

• elaborarea unei strategii privind promovarea si dezvoltarea turismului în Bucovina;
• elaborarea unei baze de date cu obiectivele turistice din Bucovina; 
• atragerea de programe si finantari în vederea cresterii calitatii în turismul din Bucovina; 
• atragerea de programe care sa sporeasca accesibilitatea turismului în Bucovina;
• organizarea de mese rotunde, seminarii, conferinte etc; 
• elaborarea de studii si analize pe domeniile de interes turistic;
• promovarea cooperarii cu administratia centrala si locala; 
• promovarea cooperarii si a unei comunicari eficiente între institutii guvernamentale si neguvernamentale si organizarea de mese rotunde în acest sens; 
• editarea de materiale promotionale;
• acordarea de burse de studii in tara si strainatate; 
• realizeaza activitati economice pentru atingerea scopului si printr-o agentie economica; 
• atrage si utilizeaza, in conditiile legii, surse financiare sub forma de donatii, subventii, contributii, sponsorizari, taxe, cotizatii, pentru prestatii si asistenta;
• promovarea schimbului de date, informatii, publicatii, specialisti, cooperarea cu asociatii si organisme similare de profil din tara si strainatate;
• organizarea unor cursuri de instruire, calificare si perfectionare a personalului din turism; 
• crearea unor parteneriate cu asociatii din tara si strainatate, care promoveaza scopul asociatiei.

 Prima actiune concreta care a fost întreprinsa în 2002 a fost editarea unei brosuri turistice în limba germana, cu sprijinul financiar al Ministerului Turismului si cu cel logistic oferit de specialistii în media si în marketing turistic, antrenati în aceasta actiune de catre IBD. Brosura are drept tel prezentarea generala a Bucovinei si trezirea interesului turistilor pentru acest tarâm de legenda. 
 Un al doilea eveniment notabil din anul trecut a fost participarea Bucovinei cu un stand propriu la Bursa Internationala de Turism de la Berlin din martie. Oferta turistica a României a fost întregita de acest stand care a încercat sa prezinte tot ce are aceasta zona mai semnificativ. Un farmec aparte a fost dat de prezenta unor mesteri populari care au demonstrat practic celor de fata cum se fac oalele de lut sau cum se scriu cu ceara renumitele oua împistrite din Bucovina, toate astea pe acordurile muzicii populare si a dansurilor Ansamblului Popular “Arcanul” din Fundu Moldovei. 
 Gratie acestor actiuni întreprinse, la asociatie au început sa fie primite solicitari din partea unor firme de turism din tara si din strainatate. Au fost trimise propuneri de colaborare tuturor tour-operatorilor din Germania care au România si Bucovina prinse în programele lor ca destinatii turistice. Zona a fost de asemenea vizitata de grupuri de ziaristi din Austria si Spania, care au putut aprecia îndeaproapte frumusetile locurilor. 
 În luna iulie 10 jurnalisti de turism din Germania au vizitat zona si si-au format o imagine fidela asupra ofertei turistice din Bucovina. Ecourile vizitei au fost deosebit de pozitive si vor încerca sa sparga mitul creat în mass-media multor tari europene si sa destrame conul de umbra artificial creat asupra României.
 Actiunile de informare ale jurnalistilor au continuat în luna octombrie cu vizita a 7 jurnalisti americani, vizita realizata cu suportul CIPE-USAID România.
 În a doua jumatate a anului 2002 Asociatia Pentru Turism Bucovina a realizat Brosura Bucovina în limba engleza (proiect finantat de catre CIPE-USAID) si a participat cu un stand propriu la Târgul International de Turism – Bucuresti, octombrie 2002. De asemenea, prin finantare CIPE-USAID a fost posibila si realizarea prezentei pagini de web.
 Dintre planurile de viitor ale asociatiei se numara înfiintarea unei scoli de meserii în turism, perfectionarea si formarea cadrelor din turism fiind pusa deja în practica prin intermediul unor proiecte Leonardo da Vinci. 
 Toate actiunile care au fost întreprinse într-o perioada relativ scurta de timp au aratat ca totusi se poate si ca depinde de un concept pe care noi reusim relativ greu sa îl punem în practica: “sa comunici”. Peter Zimmer, unul dintre consultantii germani, spunea ca imaginea agentilor din turism este cea a unor persoane asezate în jurul unei mese rotunde, care stau însa cu spatele unul catre celalalt. Doar prin întoarcere tuturor si asezarea fata în fata la o masa a discutiilor se poate ajunge la rezultate care pot fi benefice zonei în general, dar si tuturor celor implicati, în particular.

 Cei care doresc sa sprijine actiunea de promovare a Bucovinei ca destinatie turistica si sa isi promoveze si propria afacere din turism in acelasi timp se pot alatura membrilor asociatiei, membrii care pot fi persoane fizice sau juridice care cunoscând statutul acesteia, sunt de acord cu prevederile sale, intelegînd ca prin propria activitate sa contribuie si sa sprijine realizarea scopului.

Adresa

Judet: SUCEAVA

Localitate: MUNICIPIUL SUCEAVA

Strada: Universitatii 15-17

Contact

Telefon: 0230-531977

Mobil: 0755.795.880

Fax: 0230-531977

Date firma

Nume: Asociatia pentru Turism Bucovina-APT Bucovina

Cnp/Cui: 14365538

Nr. Comert: 14365538

Iban: RO42BACX0000003011373000

Banca: Unicredit Tiriac Bank S.A.

Comentarii

Banner 728 X 90 px – 1 000 Ron/lună, ptr. contract de minim 3 luni

Banner coloana 200 X 200 px - 350 Ron/lună, ptr. contract de minim 3 luni